Melle en Mainstreet zijn door!!

Ja, dat was het dan, de eerste halve finale is voorbij… En dit was de uitslag🙂 scroll door voor mijn verslag🙂

Puntentelling eerste halve finale

Kinderjury

  • 12 punten: Amy
  • 10 punten: Melle
  • 9 punten: Kim
  • 8 punten: Mainstreet

Vakjury

  • 12 punten: Mainstreet (20 punten)
  • 10 punten: Melle (20 punten)
  • 9 punten: Amy (21 punten)
  • 8 punten: Kim (17 punten)

Publiek

  • 12 punten: Mainstreet (32 punten)
  • 10 punten: Melle (30 punten)
  • 9 punten: Kim (26 punten)
  • 8 punten: Amy (29punten)

Totaalscore:

  1. Mainstreet met 32 punten
  2. Melle met 30 punten
  3. Amy met 29 punten
  4. Kim met 26 punten

Eigenlijk, ben ik blij, maar ook een beetje teleurgesteld… Vooral teleurgesteld denk ik. Ik wist dat Kim niet hoog zou scoren door haar liedje, en uiteindelijk lag het ook helemaaaal niet aan haar zang en live performance want die was echt ge-wel-dig! En toen vond ik het super zielig toen ze begon te huilen… En eigenlijk was Melle mijn favoriet, omdat ik dat liedje zo goed vind en ook zo schattig, en Melle is ook gewoon zo musikaal… Ik ben daarom ook super blij dat hij door is! En Amy was ook echt zoooo goed live, echt vlekkeloos gewoon… Volgende week ga ik dankzij een prijsvraag voor de grootste fans van het jsf naar de generale repetitie van de tweede liveshow, en dan wil ik Amy’s handtekening!! (ook natuurlijk omdat we dezelfde naam hebben🙂 )

En over Mainstreet, ja, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, eigenlijk wel, ten eerste eerlijk gezegd, toen ze 8 punten kregen heb ik kei hard staan gillen omdat ik vond dat ze dat verdiend hadden, en toen ja, ik wist natuurlijk al dat ze zouden door zijn, maar toch hoopte ik dat dat niet zo zou zijn, omdat hun lied misschien in Nederland scoort, maar je moet ook denken dat ze als ze winnen Nederland vertegenwoordigen en dan super slecht zullen scoren… Ze zongen super vals, de enige die echt goed live zong was Daan, de rest was veels te zenuwachtig en live dus echt super slecht… Heel jammer dus. Eigenlijk vind ik ze niet eens JSF waardig, omdat ze zo slecht live zingen… We hebben jaren gehad waar er finalisten slecht live zongen, en dat merkte je meteen in de puntentelling (in 2011 Joël in de finale en in 2010 Phoebe en Stijn).

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2012 en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Melle en Mainstreet zijn door!!

  1. fsgsfg zegt:

    echt jammer voor de andere die door zijn ¨^¨

Geef een reactie

