Inschrijving 2012

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2012 en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Inschrijving 2012

  1. stefanie en marion zegt:

    hallo ik en mijn beste vriendin willen graag mee doen??
    maar hoe moeten we ons inschrijven xx de 2 meisjes Stefanie en Marion
    !!!

  2. femke goeman zegt:

    ik zou heel graag mee doen met het junior eurosongfestival mee doen maar wel in belgiè

  3. Bryan Infeliz zegt:

    Ik wil mee doen maar weet ook niet hoe maar heb wel talent😉 kun je me helpen ———–>Bryan Infeliz

    • amysmile zegt:

      tja, als je mee wilt doen moet je natuurlijk wel een liedje hebben, maar je mag wel gewoon hulp van je ouders krijgen om het liedje te maken, verdere details over hoe je mee moet doen staan op http://juniorsongfestival.avro.nl en stel dat je een liedje hebt, dan kan ik je altijd helpen op te nemen, maar dan moet je natuurlijk wel naar Delft komen…

  4. cheyenne zegt:

    ik wil ook mee doen aan juniorsongfestival
    maar hoe doe je het?
    geef alstublief een antwoord.

    cheyenne

Geef een reactie

