Rachel wint Junior Songfestival 2011

Bron van junioreurovsion.tv

Ja, de winnaar is Rachel! Zij gaat ons vertegenwoordigen in Armenië…

Ik vond dat ze het geweldig deed! En de finale was echt leuk, ik was live gaan kijken, dat is echt superleuk om te doen, vooral omdat er na de show handtekeningen werden uitgedeelt en nu heb ik dus alle handtekeningen van de finalisten van 2011, van Anna en Senna, maar ook van Pip, Merel en Quinty…

De finale was dus een feest en ik vind dat Rachel de beste keuze was om naar Armenië te gaan.

Ik vond het wel jammer dat dat optreden van Joël niet zo goed was verlopen… En ik vond dat de uithaal van Sera echt super goed is gegaan! Jullie ook??

Hier de puntentelling zoals ik altijd doe:

Kinderjury:

  • 7 punten voor Jöel
  • 8 punten voor Lidewij
  • 9 punten voor Yassir
  • 10 punten voor Sera
  • 12 punten voor Rachel

Vakjury:

  • 7 punten voor Sera (17 punten)
  • 8 punten voor Jöel (15 punten)
  • 9 punten voor Yassir (18 punten)
  • 10 punten voor Lidewij (18 punten)
  • 12 punten voor Rachel (24 punten)

Publiek:

  • 7 punten voor Sera (24 punten)
  • 8 punten voor Lidewij (26 punten)
  • 9 punten voor Jöel (24 punten)
  • 10 punten voor Yassir (28 punten)
  • 12 punten voor Rachel (36 punten)

Volgorde:

  1. Rachel (36 punten)
  2. Yassir (28 punten)
  3. Lidewij (26 punten)
  4. Sera (24 punten)
  5. Jöel (24 punten)

Nou dat was het Nederlandse Junior Songfestival… tot volgend jaar niks meer nieuws…

Nu nog de finale in Armenië op 3 december… Dan zal ik ook wat verslagen geven als ik tijd heb! Tot dan!

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2011 en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

