Mijn vooruitblik van de 1ste Halve Finale!!

Eindelijk is het zover! Vanavond is de eerste liveshow van dit jaar, en vandaag gaan onze eerste 4 finalisten knallen!! Voor mij is het persoonlijk ook heel erg leuk, want het zal de eerste keer zijn dat ik het live op televisie zie🙂
Maar het word zzzzpannend!! We hebben 4 geweldige finalisten… Maar er kunnen natuurlijk maar 2 door. En ik weet nog niet zeker wie.
We hebben Rachel, Sera, Yassir en Polle.
Rachel gaat volgens mij sowieso door, en ik denk dat Sera niet door gaat doordat ze waarschijnlijk live niet zo heel erg klinkt, maar het kan wel anders gaan, want ze heeft wel heel erg veel fans, maar persoonlijk reken ik haar niet door. Ik zit wel te twijfelen tussen Yassir en Polle, want ze zijn beide goed, maar ik reken toch voor Yassir, want het is wel een erg mooi nummer geworden met het zingen erbij. En dat van Polle is geweldig, maar toch eentonig. Dus, ik waag het ermee, en ik zal zeggen van wie ik den wie er in de finale komt van deze 4:
-Rachel
-Yassir
Dus ja, vanavond na de liveshows kom ik weer met mijn puntentelling en de uitslag, zo kan iedereen meteen de punten zien, want die zijn normaal gesproken niet overal te zien! Ik zal dus mijn best doen om die op te schrijven🙂 Tot vanavond dus! Suc6 finalisten!!

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2011 en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

