Liedjes previews zijn er!

Ik heb hier echt dagenlang op gewacht! Momenteel werkt de jsf site niet, maar op youtube heb ik videos gewonnen met alle liedjes, en het zijn er 2, dus het is met de 1ste halve finale en een andere met de 2de.

1e Halve Finale:

2e Halve Finale:

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2011 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Liedjes previews zijn er!

  1. ik vind noah die moet winnen en ik vind yassir die ook maar ja ze kunnen niet alebij winnen

    dit mag ik niet zegge n maar mijn vriedin is op je polle hahaha en ik ook een beetje .\

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx: jitske boltjes en mijn vriedin lisette wijnsma

Geef een reactie

