Rachel in de studio

Ik kreeg net van Kris een tip over een video van Rachel die in de studio opneemt. Harstikke bedankt Kris! En als jullie ook nog meer tips hebben kan je het zo schrijven!

Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat ze inplaats van puber nu teenager zeggen. Dat vind ik wel jammer omdat het niet zo leuk als puber klinkt, maar ja, ik denk dat Rachel echt kans maakt want ik ben dol op haar en haar liedje!

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2011 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

