Junior Eurosong 2011

Vandaag is België aan de beurt… Nou, ik ga alle finalisten bekijken, met videoclip en al!

Seppe – Hey hallo jij

Een leuk jongetje met een grappig liedje. Ik vind het een beetje cliché, klinkt me bekend dat melodietje, en het is de hele tijd hetzelfde, maar Seppe kan zelf wel goed zingen, en heeft een leuke vrolijke stem.

Femke – Een kusje meer

Hey, maar dit is Imke van vorig jaar?!? hahah, ja, je kan het misschien al raden, dit is het zusje van Imke, en brengt ons met een oude style haar liedje. Ze lijkt echt op d’r zus, lange haren heeft ze ook!

Het lijkt een beetje op het liedje van vorig jaar over een kusje voor jou of zoiets, maar het heeft wel een leuke melodie en ik vind de clip echt geweldig… Maar ik denk niet dat het hoog kan scoren.

Evelyn – Music and me

Kei coole meid, met een leuke uitstraling. Maar ze heeft niet een hele krachtige stem, maar toch wel leuk. Leuk refreintje, behalve dat het jammer is dat haar stem niet krachtig genoeg is voor dit liedje, dat kan haar wat punten kosten, maar misschien is ze live beter. Toch wel een liedje.

Alexandra – Big Bang

Ik ben dol op de tekst van dit liedje, is wel bijzonder en origineel. De clip vind ik geweldig!

Maar het refrein heeft de eerste keer niet zoveel in, na een tijdje is het leuk, maar ja, normaal hoor je het liedje maar een keer en dan maakt dit liedje jammer genoeg niet veel kans.

Vince – Freedom

Nou nou, dat is lang geleden sinds we iets rockachtigs hebben gehad op het junior eurosong…

Hele stoere kerel met een stoer liedje, en hij is ook wel knap genoeg om meisjes mee te slepen. Het refrein is ook wel leuk, maar het is niet helemaal catchy. Jammer, maar toch wel eens wat anders.

Ciska – Disco jojo

Ze doet me hartstikke denken aan Emma, dus dat is wel grappig. Ze heeft een geweldige uitstraling en als ze het live goed doet is het wel een leuk iets, maar de kans is vooral goed dat ze net als Emma live niet zo heel erg goed is, en dat kan heel jammer zijn.

Flor – Ze is nog niet van mij

Coole jongen, die best wel knap is. En als hij echt goed kan zingen zou het wel leuk zijn,het liedje lijkt wel leuk, maar het refrein is niet zo goed te pakken doordat dat zingen niet zo is op de clip, dat vind ik jammer, als hij het live goed doet en beter klinkt zou hij mogelijk hoog kunnen scoren. Wie weet?

Naomi – Niemand krijgt ons klein

Ik zelf persoonlijk vind ik haar niet zo leuk, maar ik niet waarom. Maar het refrein heeft gewoon niet zo iets heel erg catchy, en het kan zijn dat ik de clip niet zo leuk vind. Ik zou zeggen dat ik haar liedje niet zo super vind. Heel erg typisch, en dat Engels ertussen vind ik maar niks. We zien wel wat voor kansen Naomi heeft, ik kan het niet kiezen omdat ik het zelf niet kan zeggen.

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Eurosong 2011 en getagged met , , , , , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Junior Eurosong 2011

  1. exina zegt:

    ik wil ff tegen felmke zeggen dat ik ook zoon lang haar heb iets langer nog ,
    hahaha iedereen vindt ik kei cool het past pervect bij het liedje haahaha kei vet coooool .
    iedereen gaat het zeker en vast goed doen kusje en knufies <3exina<3

Geef een reactie

