Junior Songfestival 2011

Het junior Songfestival van 2011 is weer begonnen! Ondertussen zijn de audities al lang geweest en weten we al een tijdje de finalisten!! Het zijn er 8:

  • Rachel met het liedje “ik ben een puber”
  • Noah met het liedje “TwitterQueen”
  • Yassir met het liedje “Mijn Lady”
  • Yunme met het liedje “Magie”
  • Joël met het liedje “ik denk aan jou”
  • Sera met het liedje “Never give up”
  • Lidewei met het liedje “Dit is wat ik wil”
  • Polle met het liedje “music in my heart”

Ze zijn allemaal super… Binnenkort zal ik weer een post maken met mijn speculaties over alle liedjes, het liefst doe ik het zo snel mogelijk zodat ik mijn mening over de liedjes heb voordat de studio versies uitkomen…

Nouja, ik hoop dat jullie wat aan al dit hebben. Ik doe deze blog ook vooral omdat ik het leuk vind en om mensen op de hoogte te houden van het Junior Songfestival op een subjectieve manier…

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2011 en getagged met , , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

