Mijn top 14!

Hier zal ik jullie nou eindelijk mijn top 14 geven…

Ik begin met de laatste en dan ga ik naar de eerste…

  • 14: Georgië (verschrikkelijk liedje)
  • 13: Wit-Rusland
  • 12: Litouwen
  • 11: Rusland (wel heel erg leuke kleren)
  • 10: Oekraïne
  • 9: Moldavië
  • 8: Letland
  • 7: Malta
  • 6: Zweden
  • 5: Armenië
  • 4: Servië
  • 3: Macedonië
  • 2: Nederland
  • 1: België

Ik denk dat jammer genoeg Nederland niet zo heel erg veel kans maakt om te winnen, om hoog te scoren denk ik wel. België heeft best wel veel kans om te winnen.

Eerlijk gezegd zijn er dit jaar heel erg slechte nummers vergeleken met andere jaren, heel veel landen heb ik gewoon ergens gezet omdat ik er geen raad mee wist, maar er zijn wel heel erg veel landen waar ik een hekel aan heb. Zoals bijvoorbeeld Georgië…

Natuurlijk is dit mijn top 14 en het zal denk ik niet zo zijn, maar als het aan mij lag zou de uitslag zo zijn…

Wat voor top 14 hebben jullie?? Zet een reactie en misschien zet ik je reactie wel hier…

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Eurovision Song Contest 2010, Junior Songfestival 2010 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Mijn top 14!

  1. Natalia zegt:

    Zo te merken weet jij niet wat talent en commercie is. Georgië heeft een hele slimme zet gezet om iets neer te zetten als Lady Gaga want Georgië weet dat als zij Georgisch gaan zingen dat niemand dat gaat begrijpen en ”mee” kan zingen dus wat doen ze? Ze kijken wat nu in is en maken daar gebruik van om punten te scoren van alle landen. En daarnaast had zij veruit de beste stem van iedereen en dat zeg ik niet alleen omdat ik zelf uit Georgië kom. De enige die nooit (meer) kans gaan maken is Nederland en België helemaal niet.

Geef een reactie

