Internationaal verslag: Moldavië

Moldavië zal vertegenwoordigt worden door Stefan Roscovan met het liedje “Allibaba”

Waar dat liedje op slaat weet ik niet maar het is wel grappig hoe de jongen gekleed is enzo.

Stefan heeft een mooie stem, doet me een beetje denken aan Dino, en live klinkt het heel mooi, echt, de stem is super!

De kledij is heel grappig maar het liedje is wel rustig. Ik denk dat Moldavië heel goed zou kunnen scoren…

En nu ik het liedje nog een keer luister hoor ik opeens dat het refrein in het engels is…

Score: 9/10

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Eurovision Song Contest 2010 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

