Volgorde van de show staat nu vast!!

Ja, het is een paar dagen geleden geloot en nu is het officieel: de volgorde van de optredens op 20 november in Minsk, Wit-Rusland:

  1. Litouwen
  2. Moldavië
  3. Nederland
  4. Servië
  5. Ukraine
  6. Zweden
  7. Rusland
  8. Latvia
  9. België
  10. Armenië
  11. Malta
  12. Wit-Rusland
  13. Georgië
  14. F.Y.R. Macedonia

En, wat vinden jullie ervan? Ik begin vanaf vandaag met elke dag of elke twee dagen te proberen om elk land te inspecteren, door over hun liedje enzo te praten en wat ik erover denk…

Maar ik weet nog niet of ik wil gokken wie er gaat winnen en wie er hoog scoort want dat is normaal heel erg onvoorspelbaar (wie had er vorig jaar gedacht dat Ralf zou winnen?? Ik tenminste niet) en omdat in het internationale gebeuren niet alleen het liedje telt maar ook hoe het lukt en nog iet dat heeeeel belangerijk is: Vriendjespolitiek…

Wat denk jij over alle landen? Reageer en misschien zet ik je mening wel erbij als er leuke meningen zijn!

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Eurovision Song Contest 2010 en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

