Morgen finale van het Junior Songfestival 2010!

Morgen is het zover! Hebben jullie er al zin in?? Ik wel, want dan is namelijk de finale van het Junior Songfestival, en dan weten wie ons land gaat vertegenwoordigen in Wit-Rusland op 20 november!

Hier mijn verslag, mijn vooruitblik van morgen, denk jij eranders over? Laat dan gewoon een reactie, met jouw mening…

  • Pip, Merel & Quinty: Deze trio is heel gezellig maar het is een beetje typisch. Internationaal gezien maken ze niet zoveel kans om te winnen. In de finale van morgen maken ze ook niet zoveel kans want de wildcard is meestal niet een winnaar, vooral als het publiek in de liveshow niet zoveel heeft gestemd op hun.
  • Mano: Iedereen zegt dat hij internationaal goed zou scoren. Maar ik denk van niet. Hij heeft een lelijke stem, baard in de keel, in de halve finale ging het vals… Het liedje is misschien heel goed geproduced maar Mano overtuigd mij niet. De finale zou hij kunnen winnen omdat de jury hem super vond en het publiek gaf hem 10 punten, maar dat moeten we nog afwachten.
  • Donny: Heel catchy liedje, goed gedaan maar internationaal is het niks. De hele tijd hetzelfde en dit soort stylen die geven geen WOW… De finale kan hij winnen want de halve finale kreeg hij veel punten van de jury…
  • Caylee: Prachtige stem, heel mooi liedje, maar eigenlijk niks voor internationaal. Het is geen liedje voor het junior eurovisie. Het is heerlijk om op een mp3 te zetten en te luisteren en om in een concert te luisteren maar niet internationaal. Ik denk dat Caylee niet zoveel kans heeft om de finale te winnen.
  • Senna & Anna: Super goed gezongen, catchy, engelse woorden, herkenbaar melodietje en nananana dat heel europa mee kan zingen. De roze viool en de dansers maken het plaatje compleet en ik denk dat Senna & Anna voor Europa zijn bestemd! Of de jury er ook zo over denk betwijfel ik. Dat is wel jammer, en ze zouden niet internationaal winnen, maar dat kan dit jaar geen enkele kandidaat. Ze hebben kans om de finale te winnen want in de halve finale kregen ze 12 punten van het publiek…

Ik denk dat Mano, Donny of Senna & Anna gaan winnen… Ik hoop natuurlijk op Senna & Anna!

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2010 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Morgen finale van het Junior Songfestival 2010!

  1. Melissa zegt:

    ik vind het leuk dat senna en anna hebben gewonnen maar de jury kon er maar een kiezen dus voor de rest geeft het niet ik zou zeggen ga door met zingen en trouwens jullie zijn echt cool en leuk jullie zijn het leukste junior songfestival ooit en bij junior sint festival was ook echt super als ik een van jullie tegen kom dan word ik echt gek gek gek gek gek
    nog gekker dan als ik beyonce of miley cyrus tegen kom ! dus ik heet eigelijk yasmine dus als ik jullie tegen kom suupppppeeeer als jullie dit lezen ik denk het niet maarja ik woon op de (…)

    dit bericht is bijgewerkt, wegens dat je nooit op internet je eigen adres moet zetten

  2. heleen zegt:

    Mano is the best, vind ik ..<3
    hij had moeten winnen en niet senna & anna…
    maarja is mijn mening xD.

Geef een reactie

