2e Halve Finale: Mano en Anna & Senna door!

Tjonge jonge, dat was ECHT spannend en een verrasing!

De uitslag was zoals ik verwachte, behalve dat ik niet had verwacht dat Darcey lager scoorde dan Pip, Merel en Quinty, maar ik had wel gelijk dat zij niet door zouden zijn.

Hier de uitslag van de puntentelling:

Kinder Jury:

  • 12 punten: Mano
  • 10 punten: Anna en Senna
  • 9 punten: Pip, Merel en Quinty
  • 8 punten: Darcey

Vak Jury:

  • 12 punten: Mano
  • 10 punten: Anna en Senna
  • 9 punten: Pip, Merel en Quinty
  • 8 punten: Darcey

Publiek:

  • 12 punten: Anna en Senna
  • 10 punten: Mano
  • 9 punten: Pip, Merel en Quinty
  • 8 punten: Darcey

Uitslag:

  1. Mano 34 punten
  2. Senna en Anna met 32 punten
  3. Pip, Merel en Quinty met 26 punten
  4. Darcey met 25 punten

Ik vond het ook jammer dat Senna en Anna niet altijd 12 punten kregen maar ben wel blij dat ze van het publiek 12 punten kregen. Dat Darcey zo laag scoorde vond ik niet zo leuk. Door haar super performance lichte het zeker weten niet want dat was onwijs goed. Mano zong vals toen hij een uithaal of zoiets deed en dat was wel jammer. Pip, Merel en Quinty deden het ook super, maar het was wel zielig dat ze daarna aan het huilen waren.

De performance van Senna en Anna vond ik echt goed want die roze viool, en dan ballet dansers en modernere dansers, gewoon super!

Nou, nu weten we wie er door zijn, nu nog de wildcard die we morgen of maandag te weten zullen komen. Net na de liveshow ging ik stemmen en het duurde eeuwen om in te loggen, ja het was er erg druk! Dus als je nog niet gestemt hebt, ga dan effe stemmen!

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2010 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

