Morgen, 2e Halve Finale

Morgen is de 2e Halve Finale, net zoals de vorige keer, hier wat ik denk over de finalisten en wie het meeste kans heeft (voor mij):

  • Darcey: Darcey’s liedje vind ik heel erg leuk en heel leuk om naar te luisteren. Ik weet niet of ik het leuk vind door de tijd heen of het altijd leuk heb gevonden, want ja, de meeste mensen die hebben de meeste liedjes nog nooit gehoord. Ik las dat Darcey dansers had en dan hoop ik dat ze niet buiten adem zal zijn doordat ze teveel danst, ik weet dat ze heel goed kan dansen doordat ze op Lucia Marthas zit. Dus het zal een beetje aan de performance liggen denk ik.
  • Anna en Senna: Dit is mijn favoriet geweest vanaf dat ik hun auditie filmpje zag die ze hadden gestuurd toen ze niet naar de eerste voorronde konden komen. Ze zijn uniek en gewoonweg super. De viool en Senna’s super zuivere en mooie stem is echt gewoon heel goed. Ik hoop dat Senna zal zingen zoals ze in de auditie deed zonder valse dingen en zonder buiten adem te zijn, want dan zouden ze internationaal heel goed zijn.
  • Mano: Eerlijk gezegd, toen ik zijn auditie zag vond ik hem verschrikkelijk zingen. Maar nu het in de studio beter is gemaakt vind ik het wel een leuk nummer. Hij kan heel erg onzeker overkomen omdat hij best wel klein is dus ik hoop dat hij stoer overkomt. Hij heeft de baard in de keel dus dat zullen we nog zien hoe dat gaat.
  • Pip, Merel en Quinty: Een leuke gezellige trio met een leuk liedje. Maar het is een beetje een typisch musical driestemmig liedje. Behalve dat de tekst wel origineel is enzo. Ik verwacht van hun een mooie act, mooi gezongen dan ook verder niets.

Ik denk en hoop dat Senna en Anna zeker door zijn en tussen Darcey en Mano weet ik het echt niet, dat zal een verrasing zijn. Pip, Merel en Quinty zijn volgens mij niet door, misschien heb ik het mis maar dat is wat ik denk.

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2010 en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

