Morgen de 1ste Halve Finale

Morgen is het dan zover, dan beginnen de liveshows van het AVRO Junior Songfestival 2010 met de eerste halve finale!

Het word heel spannend en ik denk dat de eindstand vooral aan de performances zal gaan liggen…

Hier een mijn mening:

1ste halve finale

  • Phoebe en Stijn: heel leuk liedje met heel leuke boodschap. Maar kan wel een beetje saai zijn, nu nog zien hoe de performance is.
  • Rosa: Prachtig lied, maar ballads scoren normaal niet en gaan meestal niet door naar de finale, behalve als ze echt speciaal zijn zoals die van Zanna. Performance zal waarschijnlijk wel goed zijn doordat Rosa hoogstwaarschijnlijk niet zal dansen, maar zenuwen kunnen het wel verprutsen.
  • Caylee: Mijn favoriet, maar dat is omdat ik heel veel van pop hou, ik vraag me af of het gaat scoren of niet, want iedereen die heeft natuurlijk een eigen smaak, en het gaat erook aan liggen of de performance goed is en of er als er veel dans is het niet word verprutst door buiten adem zijn…
  • Donny: Liedje dat heel makkelijk in je hoofd blijft zitten. Ik ben niet zo overtuigt want ik vind Donny’s stem een beetje irritant, maar mischien geeft hij wel een super performance en verrast hij iedereen…

Nou, dat was ongeveer wat ik denk en nu maar afwachten hoe het zal zijn.

Over amysmile

Just a girl who loves editing, video, audio, photo...
Dit bericht werd geplaatst in Junior Songfestival 2010 en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

